مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت زندگینامه بیل گیتس

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت زندگینامه بیل گیتس

    دید کلی :

    پاورپوینت زندگینامه بیل گیتس شامل 37 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم انسانی کاربرد دارد .

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت زندگینامه بیل گیتس

     

    پاورپوینت زندگینامه بیل گیتس شامل 37 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم انسانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

     

    مقدمه

    بيل گيتس ثروتمندترين مرد جهان است كه 11 سال متوالي برنده اين عنوان بوده و دارايي او در حدود 51 ميليارد دلار تخمين زده مي‌‌شود. گيتس در سن 43 سالگي ثروتمندترين مرد جهان بود. او از سن بيست سالگي تاكنون رييس شركت مايكروسافت بوده است كه ارزش آن چيزي در حدود پنجاه ميليارد دلار است.در این مطلب در مورد بیل گیتس و زندگی او آشنا خواهیم شد .

     و …

     

    فهرست مطالب

    مقدمه

    تولد و کودکی بیل گیتس

    مدرسه و دبیرستان

    دانشگاه

    تاسیس شرکت مایکروسافت

    خانه بیل گیتس

    تمرکز بر فعالیت های انسان دوستانه و مقابله با فقر

    نکات بسیار جالب درباره ییل گیتس و مایکروسافت

    پایان

     

    عنوان :  زندگینامه بیل گیتس

    فرمت : پاورپوینت

    تعداد صفحات : 37

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    زندگینامه بیل گیتس

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 


دانلود رایگان ایران پاورپوینت ,گیتس ,زندگینامه ,دانشجویان ,زیبا ,پاورپوینت زندگینامه ,دانشجویان علوم ,برای دانشجویان ,علوم انسانی ,فهرست مطالب ,نسخه پاورپوینت طر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی همه چی موجوده رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. معماری مدرن مجله‌ی گردشگری تعمیرات جنرال الکتریک ریل صنعتی سبک و سنگین ، ریل معدنی ریل جرثقیلی ، سنگبری ، تیرآهن هاش