دانلود رایگان کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی

کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی

کتاب های ارزشمندی در دنیا وجود دارند که هر بار با خواندن یکی از آن ها می توانیم دنیای جدیدی را تجربه کنیم و چیزهایی را یاد بگیریم که بتوانند به ما کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشیم . اما متاسفانه در عصری که ما زندگی می کنیم برای خواندن کتاب هایی با تعداد بیشتر از  ۱۰۰ صفحه وقت نداریم و اگر کتابی را شروع می کنیم نمی توانیم آن را به پایان برسانیم . بخاطر همین موضوع تصمیم گرفتم خلاصه ی یک کتاب بسیار ارزشمند را در اختیار کسانی قرار دهم که به دلیل کمبود وقت نمی توانند متن کامل کتاب را مطالعه نمایند .

در اینجا سعی کرده ام تا چکیده و شیره ی اصلی این کتاب عالی را در اختیار خوانندگانم قرار دهم . امیدوارم که نهایت استفاده را از آن ببرند.

نکات مهم برای نهایت استفاده از این کتاب ارزشمند

من معتقدم که این یک کتاب رفرنس برای ارتباطات است و هر کسی باید یک نسخه از آن را در خانه خود داشته باشد و هر روز صفحاتی از آن را مطالعه کند و یا وقتی در مورد ارتباطی خاص به مشکل برمی خورد کتاب را ورق بزند تا بحث مربوط به آن را پیدا کرده و چندین بار آن را مطالعه کند.

نکته بعدی این است که تکنیکهای این کتاب را در زندگی شخصی خودتان کاملاً به کار بگیرید. وقتی در بعضی از سمینارها و کارگاههایم این کتاب را معرفی می کنم خیلی از افراد می گویند که قبلاً آن را مطالعه کرده اند و نیازی به مطالعه آن ندارند. در حالیکه این اصلاً درست نیست بلکه باید مرتب مطالعه کنیم، به کار ببندیم و بازخورد بگیریم.

من خودم با اینکه چندین بار این کتاب را مطالعه کرده ام ولی هر از چندگاهی دوباره صفحاتی از آن را مطالعه می کنم.

امیدوارم که از این کتاب نهایت استفاده را ببرید.

برای دانلود کتاب اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نرم افزار دوست یابی اینجا را کلیک کنید


طلسم عشق و محبت یهودی کتاب ,مطالعه ,کرده ,دانلود ,دوست ,یابی ,دوست یابی ,نهایت استفاده ,آیین دوست ,کتاب آیین ,برای دانلود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

واگویه هایم نیمه ماه دانلودستان شنهای سفید بست ام پی تری ؛ دانلود آهنگ جدید کاشکی بد نشود آخر این قصه بد ... راهنمایی بازی شما