تصور غلط انسانها در مورد علاقه مند کردن دیگران به خود, تصورات غلطی در مورد علاقه مند کردن و عاشق کردن دیگران به خود که باید از آنها دوری کنید. از کتاب : چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم ؟ نوشته دکتر فاروق رضوان ، ترجمه : حبیب آتش پنجه

آدمها همیشه به دنبال عاشق کردن دیگران و ایجاد علاقه در وجود آنها نسبت بهه خود هستند ، هدفی که اگر درست پیش نرود می تواند شکستهای سختی را برایشان به دنبال داشته باشد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که معمولا در این رابطه مرتکب می شوند این است که فکر می کنند یک فرمول کلی و جهانی برای به دام انداختن قلب همه وجود دارد ! فکر می کنند می توانند یک شیوه خاص پیدا کنند و در مورد همه به کار گیرند به طوری که به هیچ تغییری نیاز ندارد!

 # انسان ها با یکدیگر متفاوتند و هیچ فرمول یکسانی در مورد آنها وجود ندارد #

انسانها موجودات پیچیده ای هستند ، هر شخصی اعتقادات ،تجربیات ،رویاها ،آرزوها و گذشته ی متفاوتی دارد ( این اعتقادات متفاوت ، تجربیات ،رویاها ، آرزوها و گذشته ی متفاوت انسانها موجب می شود تا آنها متفاوت بیندیشند و متفاوت زندگی کنند ، لذا احساسات متفاوت و علایق متفاوت با دیگران نیز داشته باشند.)

این حقیقت که کسی چیزی را دوست دارد حتما به این معنی نیست که دیگری نیز همان چیز را دوست داشته باشد. در مورد ویژگی های انسانها نیز به همین گونه است. موضوعی که یکنفر را جذب می کند ممکن است شخص دیگری را جذب نکند.

مثال : پسری ممکن است بتواند دختری را براحتی عاشق خود کند ، به خاطر اینکه شبیه پدر آن دختر است ( نوعی آشنایی و عشق دختر به پدرش در اینجا مداخله گر است و کمک می کند تا به آن پسر جذب شود ) در صورتی که همان پسر شاید نتواند شخص دیگری را عاشق خود کند، چون چنین شباهتی در بین آنها که موجب کمک به علاقه مند کردن دختر شد وجود ندارد.

***

چیزی به نام شاه کلید عشق وجود ندارد!

برای نفوذ به قلب هر کسی یک کلید منحصر به فرد وجود دارد

و

قطعا شاه کلیدی برای رسیدن به قلب همه ی انسانها ساخته نشده است

 

***

همه ی آن چیزی که برای عاشق کردن دیگران نیاز دارید پیدا کردن این کلید است. سپس می توانید کلید را بیندازید و در قلب وی را باز کنید

****

تلاش بیهوده برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران

اشتباه دیگری که انسانها مرتکب می شوند در مورد تحت تاثیر قرار دادن دیگران است. افراد معمولا فکر می کنند می توانند دیگران را با همان چیزهایی که خود تحت تاثیر آن قرار میگیرند ،تحت تاثیر قرار دهند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا با پول تحت تاثیر قرار میگیرید به این معنا نیست که دیگران نیز شیفته ی ماشین گران قیمتتان می شوند.

چه کسی را پیدا می کنید که به پولتان اهمیت بدهد وقتی نیازی به آن نداشته باشید؟

چه کسی به شجاعتتان اهمیت می دهد وقتی خود شجاع است؟

چه کسی به عضلات فوق العاده تان اهمیت می دهد وقتی از عضلات و اندام خود راضی است؟

به عبارت دیگر ، چیزی که شما را تحت تاثیر قرار می دهد می تواند با چیزی که دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد متفاوت باشد.

*******

صحبت مترجم : اولین گام موفقیت

در خلال تحقیقاتم در مورد راههای کسب موفقیت و رسیدن به آرزوها، به این نکته پی بردم که اولین قدم و اولین گام برای کسب موفقیت آگاهی است. شما بدون آگاهی به هیچ کجا نخواهید رسید. تلاش بدون آگاهی دور باطل است. تلاش بدون دانش نمی تواند شما را به موفقیت برساند.

بنابراین مطالعه کنید و مطالعه کنید و مطالعه کنید

ملتی که کتاب نمی خواند باید تمام تاریخ را تجربه کند …!

کتابخوانی یعنی استفاده از دانش ،اندوخته و تجربه دیگران.

در جستجوی عشق :

وقتی در جستجوی عشق بودم با نویسنده ای مصری آشنا شدم. دکتر فاروق رضوان. او در کتابش یعنی چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم به من آموخت که چگونه آن را پیدا کنم . و من توانستم عشق پایدار را تجربه کنم. ترجمه این کتاب که به من عشقی بزرگ را هدیه کرد اولین قدم من برای به اشتراک گذاری دانسته هایم با شماست.

این کتاب را که بخشی از متن آن را در اینجا مطالعه کردید میتوانید از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم؟


طلسم عشق و محبت یهودی دیگران ,مورد ,عاشق ,تاثیر ,انسانها ,متفاوت ,تاثیر قرار ,کردن دیگران ,وجود ندارد ,عاشق کردن ,مورد علاقه ,دکتر فاروق رضوان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سمپل دانلود - دانلود نمونه سوال، آزمون، کلیپ آموزشی دانش و علم کاف| کامپیوتر، آموزش و فناوری بازی و سرگرمی فروشگاه Heal فایل سوگند دانلود سرا