بر قرار سازی ارتباط در فرآیند عاشق کردن دیگران

این متن،بخشی از کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم؟ نوشته دکتر فاروق رضوان و با ترجمه ی حبیب آتش پنجه ( سایت دریکساز ) است

  • تا به حال فکر کرده اید چرا به یک شخص خاص علاقه مند می شوید نه به شخص دیگری؟ آیا دلیلش این است که وی را اول دیده اید و از معیارهای نیمه خودآگاه شما عبور کرده است؟

اما مطمئنا اشخاص بسیاری را زودتر ملاقات کرده اید و پس از آن دیگر به آنها فکر نکرده اید پس چرا فقط به این شخص خاص علاقه مند شده اید؟

مطمئن باشید دلیلش غیر از اینکه با معیارهای نیمه خودآگاه شما یکسان بوده این است که احساس کرده اید ،دسترسی به وی امکان پذیر می باشد و احتمالا پس از چندبار ملاقات به این نتیجه رسیده اید. شاید برایتان پیش آمده باشد که شخصی را برای اولین بار ملاقات کنید و در عین حال هرگز فکرش را نیز نکنید که روزی به او علاقه مند شوید! اما بعد از ملاقات های متوالی ، آرام آرام احساس خاصی به او پیدا می کنید، از این موضوع می توانیم نتیجه بگیریم که هر چه بیشتر خود را در معرض دید یک شخص قرار دهید ، هر چه بیشتر وی بتواند شما را ببیند احتمال اینکه بتوانید ذهنش را به گونه ای برنامه ریزی کنید که در لیست شریک های احتمالی قرار بگیرید بیشتر می شود.

(( چگونه در فردی که دوستش داریم احساس علاقه به وجود بیاوریم؟))

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، موانعی که در جلوی شما قرار دارند تنها فیزیکی نیستند بلکه گاهی روانشناختی هستند. اگر شخصی معتقد باشد که هرگز به وی علاقه مند نمی شوید در نتیجه شانس این که به شما علاقه مند شود بسیار کم می شود.

نگاه کردن به چشمان آن شخص و خیره شدن برای چند لحظه می تواند نیمه خودآگاهش را فریب دهد و باعث آزاد شدن نوعی هورمون احساسی شود که در نتیجه احساس علاقه ایجاد میکند. مطمئن شوید کمی بیشتر از همیشه به وی نگاه میکنید ، این کار نه تنها به آزاد کردن مواد شیمیایی احساسی در مغز منجر می شود بلکه باعث می شود در زهنش به عنوان یک شریک احتمالی تایید شوید.

متکبر و مغرور نباشید

کار دیگری که باید حتما انجام دهید این است که اگر موفق شدید با وی تماس پیدا کنید متکبر و مغرور به نظر نیایید و طوری نشان ندهید که انگار علاقه ای به او ندارید.

تصورات غلط مردم درباره دختران و پسران مورد علاقه دیگران

بسیاری از مردم به اشتباه فکر می کنند اگر نشان دهند به دست آوردنشان مشکل است شانس رسیدن به کسی را که دوست دارند بیشتر می کنند!

واقعیت این است که اگر از همان اول مدام این کار را انجام دهید ،پیامی که میفرستید این نیست که رسیدن به شما دشوار می باشد بلکه این است که رسیدن به شما غیر ممکن است ، در نتیجه از لیست شریک های احتمالی خارج می شوید.

لبخند زدن به او و یا چیزی که می گوید نیز می تواند جزء کارهایی باشد که باعث می شود ترس های روانشناختی که به صورت مانع جلوی عشق و علاقه را گرفته است از بین برود.

برای دانلود نسخه کامل چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم؟ (فاروق رضوان ) ترجمه ی حبیب آتش پنجه

اینجا را کلیک کنید


طلسم عشق و محبت یهودی علاقه ,شوید ,نتیجه ,عاشق ,کرده ,شخصی ,نیمه خودآگاه ,لیست شریک ,احساس علاقه ,انجام دهید ,معیارهای نیمه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

علوم ماورا هیوا کیش همه چی موجوده برای تو Gunnerxdunzp4 rumah شراره مرکز تات شناسی ایران کنترل موتور سایت داش سعید