معجزه لبخد زدن در روانشناسی عشق را در این مقاله با یکدیگر میخوانیم.در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ؟ یاد گرفتیم که لبخند زدن به فرد مورد علاقه می تواند در برقراری رابطه احساسی کمک کند. دکتر فاروق رضوان در این کتاب می گوید:
( لبخند بزنید ) لبخند زدن به او ( طرف مقابلتان ) و یا چیزی که میگوید نیز می تواند جزء کارهایی باشد که باعث می شود ترس های روانشناختی که بصورت مانع جلوی عشق و علاقه را گرفته است از بین برود. ”

در این مطلب مترجم کتاب فاروق رضوان ، حبیب آتش پنجه ، به این توضیح می پردازد که لبخند زدن چه کمکی به برقراری رابطه احساسی می کند؟

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم؟
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم؟

How To Make Someone Fall In Love With You

ترس های روانشناختی چیست؟ و این اصطلاح به چه معناست؟

ابتدا باید بگویم که اشاره دکتر فاروق رضوان از ترس های روانشناختی را باید به نگرانی و دلواپسی تفسیر کرد چرا که عاملی به نام تهدید خارجی در آن وجود ندارد! این نگرانی نوعی نگرانی و هراس معمول و طبیعی است. وقتی دختر یا پسری احساس می کند که شما دارید تلاش می کنید با او وارد رابطه شوید بدون شک در او نوعی ایجاد سوال می کند که آیا نیمه ی گمشده او هستید؟ می توانید شریک مناسبی برای زندگی او باشید ؟ با اخلاق او سازگاری دارید ؟ تفاهمی بین شما هست؟

البته اگر او در مورد آدم خوب بودن شما مطمئن باشد وگرنه به این نگرانی ها ترس اینکه شما آدم خوبی هستید یا نه ؟ نیز اضافه می شود.

همانطور که دکتر فاروق رضوان به درستی اشاره می کند لبخند زدن می تواند به ایجاد آرامش در فرد مقابلتان کمک کند.

هر یک از حالات روحی ما همچنان موجی مانند امواج رادیویی به مخاطبان ما ارسال می شود ، مغز مخاطب ما بدون اینکه حتی نیازی باشد که آن فرد متوجه شود این امواج مغز شما را دریافت می کند. وقتی شما لبخند می زنید حدود 17 ماهیچه به حرکت در می آید و مغز ماده ای نشاط آور و آرامش بخش را تولید می کند تا لبخند در صورت شما به وجود بیاید. این نشاط و آرامش بوجود آمده در شما ، به مخاطب شما منتقل می شود.

« فراتر از تصور شما » ❗️

لازم است بدانید بر طبق تحقیقات چند سال گذشته در حوزه روانشناسی و روانشناختی شبکه ای در جهان حاکم است که من به آن میگویم شبکه خدا ! در این شبکه بزرگ که ما را به یاد داستان سیمرغ حضرت مولانا می اندازد ، یک شبکه متصل بسیار بزرگ در جهان وجود دارد. این شبکه ، شبکه ای اطلاعاتی از فرکانس های مغزی مردم جهان است.

(( هر چه در فکر شما می گذرد بدون اینکه من به آن آگاهی داشته باشم ضمیر ناخودآگاه من و مغز من از آن آگاهی دارد! ))

بعدا راجب این مساله مهم و نقش آن در قانون جذب عشق و روانشناسی عشق بیشتر می گویم.

بعلاوه تحقیقات علمی نشان داده است که :

« افرادی که لبخند میزنند جذابتر و دوست داشتنی تر هستند »

« با لبخند چهره شما زیباتر و دلنشنین تر می شود »

لبخند زدن چهره شما را جذابتر می کند ، لبخند زدن به طرف مقابلتان آرامش می دهد
لبخند زدن چهره شما را جذابتر می کند ، لبخند زدن به طرف مقابلتان آرامش می دهد

درباره لبخند ( معجزه لبخند )

در ادامه به برخی سخنان بزرگان دانش و علم و ادبیات درباره لبخند اشاره میکنم.

این به شما کمک می کند که بیشتر درک کنید این قانون از کجا آمده است!

دیل کارنگی می گوید :

« دوست داشتن ، دندان آدم است. دندان جلویی که هنگام لبخند برق می زند »

در مطالب قبلی دکتر فاروق رضوان به مسائلی برای شروع ایجاد رابطه پرداختند.

اگر کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟ را هنوز دانلود نکرده اید مقاله – برقرار سازی ارتباط در فرآیند عاشق کردن دیگران – را مطالعه کنید.

در این متن از کتاب اشاره شد که در این برقرارسازی ارتباط ، عواملی مانند نگاه کردن ، توجه به خود او یا صحبت او ، و ، لبخند زدن میتواند به شما در برقراری رابطه کمک کند.

در جمله ای کوتاه از لئو بوسکالیا ، اعمال و رفتارهای قدرتمندی که می تواند به شما کمک کند را یادآور می شوم.

بوسکالیا می گوید : « اغلب قدرت یک لمس ، یک لبخند ، یک کلمه ی محبت آمیز ،یک گوش شنوا ، یک تعریف صادقانه یا کوچکترین توجه را دست کم می گیریم »

باید بگویم بوسکالیا به موارد بسیار قدرتمندی اشاره می کند ، اگر اینها را یاد بگیرید و تمرین کنید بدون شک شما گام بزرگی برای اینکه دیگران را عاشق خود کنید برداشته اید.

(( خلاصه ))

*** به طرف مقابلتان لبخند بزنید ***

*** لبخند زدن چهره شما را جذاب تر و شاداب تر می کند ***

*** لبخند زدن حس آرامش را به طرف مقابلتان منتقل می کند ***

*** در مقابله با فرد مورد نظرتان به جنبه های مثبت و زیبای او فکر کنید ، مغز او از آنچه در مغز شما می گذرد اطلاع دارد ***

این رفتار ها می تواند از شما فرد قدرتمندی در جذب دیگران و عاشق کردن هر کسی که میخواهید به خود بسازد.

*** قدرت لبخند زدن ،لمس کردن – دلداری و محبت – یک کلمه – یک گوش شنوا – یک تعریف صادقانه یا کوچکترین توجه را در عاشق کردن دیگران دست کم نگیرید ***

برای دانلود کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم؟ کلیک کنید


طلسم عشق و محبت یهودی لبخند ,عاشق ,کتاب ,دیگران ,شبکه ,مقابلتان ,فاروق رضوان ,کتاب چگونه ,عاشق کردن ,دکتر فاروق ,کردن دیگران ,دکتر فاروق رضوان ,برقراری رابطه احساسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات وبلاگ شخصی محسن نجفی سرباز ایرانی دانلود سرا khane ziba معرفی کالا عجام گیم تو فنز = جایی برای طرفداران گیم