تفسیر جنجالی قانون دوم موفقیت : قانون ذهن, قانون ذهن یکی از جنجالی ترین نظریه هایی بود که در حیطه روانشناسی در قرن جدید به آن اشاره می شود. در کتاب تفسیر 120 قانون موفقیت که هنوز انتشار آن به پایان نرسیده است به این قانون می پردازم. حبیب آتش پنجه

قانون ذهن چیست؟ در قانون اول یعنی قانون علت و معلول گفتیم که هر چیزی علتی دارد. هیچ چیز بدون علت نیست و تمام اتفاقات معلول چیزی هستند.

در قانون دوم و اصل اساسی دوم موفقیت می گوییم : ذهن شما و آنچه در آن می گذرد علت بسیاری از اتفاقاتی است که در اطراف شما می افتد.

یک روز در نزدیکی عصر که سر کار هستید ، خیلی خسته اید. گرسنه شده اید. لحظه ای در تصور شما  می گذرد که در خانه نشسته اید و دارید غذای دوست داشتنی تان یعنی قرمه سبزی را در حالی با همسرتان میخورید که از همیشه دوست داشتنی تر شده است! این فکر چنان قدرتمند از ذهنتان می گذرد که انگار واقعی است!

شب که بر می گردید میبینید خانه عوض شده! همه جا حال دیگری دارد و بوی قرمه سبزی تمام خانه را برداشته است. همسرتان چنان با مهربانی به طرف شما می آید گویی که اطلاع داشت به خانه رسیدید.

چه اتفاقی افتاد؟

شما چیزی را در ذهن خود خواستید و این پاسخی برای این فکر مثبتتان بود.

در تفسیر قانون دوم موفقیت می خواهم ادعایی را که در فیلم راز در سال 2008 شد، بار دیگر مطرح کنم. نه تنها این قانون بلکه کل آنچه ما به عنوان روانشناسی می شناختیم در جهان هستی وجود داشته و مادران و پدران ما از آن آگاهی داشته اند.

یکی از نشانه های آن را در تاریخ مصر باستان می توان یافت. مصریان با دعا کردن توانسته بودند برخی از بیماری های خود را درمان کنند.در یکی از کتیبه های باقی مانده از مصر باستان یکی از این اوراد آمده است. بیماران سرماخوردگی با استفاده از این اوراد و تکرار و خواستن از پسر سرما، تا از بدنشان خارج شود خود را درمان میکردند.

نشانه دیگر آن برخی معجزات واقعی است که هنوز نیز در حال رخ دادن است و شفای بیماران.

بر خلاف آنچه یک عده معتقدند ذهن به تنهایی هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و بدون اراده ما خالی از قدرت است اما همانطور که در نظریه شبکه خدا ، در فیزیک اشاره کردم ذهن قدرت بسیار فراتر دارد.

شاید زیگموند فروید پدر علم روانشناسی خیلی رازها در مورد ذهن می دانسته است آنجا که میگوید : انسان هیچگاه نمی تواند تصور کند تا چه اندازه می تواند جاویدان باشد!

چگونه از قانون ذهن استفاده کنم ؟

تکنیک تجسم : چشمانتان را ببندید و تجسم کنید که به هدف خود رسیده اید

حبیب آتش پنجه


طلسم عشق و محبت یهودی موفقیت ,تفسیر ,خانه ,گذرد ,تواند ,چیزی ,قرمه سبزی ,دوست داشتنی ,موفقیت قانون ,جنجالی قانون ,تفسیر جنجالی ,تفسیر جنجالی قانون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

webmaster گراتک عسل خانوم گلاب Terster1 شورای دانش آموزی تازه ترین مقالات در حوزه دانستنی های جنسی مطالب جالب و خواندنی